
RUTA COCIDO A SIONLLA – A PEREGRINARUTA COCIDO A SIONLLA – A PEREGRINA
RUTA DO COCIDO A SIONLLA – A PEREGRINA
Vos recordamos que xa está aberto o prazo para apuntarse á RUTA DO COCIDO que faremos o próximo 14 de febreiro (A SIONLLA-GATOFERO-PEREGRINA). Tendes a opción de facer solo a ruta, ou de apuntarse solo á comida.
O prazo estará aberto ata o LUNS 8 de FEBREIRO. Precisamos saber o número de persoas interesadas para avisar ó restaurante.
Todos aqueles interesados que precisen máis información, poden enviar un correo electrónico a: cdfontimontana@gmail.com
ESPERAMOS QUE PASEDES POR ALTO A RECOMENDACIÓN DA OMS!!
RUTA COCIDO A SIONLLA – A PEREGRINA
Os recordamos que ya está abierto el plazo para apuntarse a la RUTA DEL COCIDO que haremos el próximo 14 de febrero (A SIONLLA-GATOFERO-PEREGRINA). Teneis la opción de hacer solo la ruta, o de apuntarse solo a la comida.
El plazo estará abierto hasta el LUNES 8 de FEBRERO. Necesitamos saber el número de personas interesadas para avisar al restaurante.
Todos aquellos interesados que necesiten más información, pueden enviar un correo electrónico a: cdfontimontana@gmail.com
ESPERAMOS QUE PASEIS POR ALTO LA RECOMENDACIÓN DE LA OMS!!